Kreatywność w reklamie – po co przepłacać?
Współcześnie jesteśmy atakowani reklamami praktycznie z każdej strony: w telewizji, Internecie, radiu, prasie. Powoli uczymy się je ignorować, przez co specjaliści od marketingu jeszcze bardziej starają się nas podejść. Warto rozważyć, jak skutecznie się reklamować – do łask wracają stare i sprawdzone metody, w których gadżety reklamowe stanowią podstawę. Jak nadać im nowe życie? Jak wykorzystać ich potencjał?
Torebki reklamowe – spraw, aby stały się pożądane!
Czy możliwe jest takie zaprojektowanie torebek reklamowych, aby faktycznie przykuwały one wzrok. Tak, jest to możliwe, jeśli zmienimy sposób myślenia o nich. Dotychczas torebki reklamowe tworzone były z pochodnych plastiku. Takie rozwiązanie sprawiało, że były one trwałe, jednak źle składowane zagrażały środowisku naturalnemu. Niestety, ciężko jest przezwyciężyć przyzwyczajenie, aby nie brać ich ze sklepu. Zamiast więc produkować kolejne i ozdabiać je logiem naszej firmy zastanówmy się nad ekologiczną alternatywą.
Papierowe torebki reklamowe – ekologicznie i modnie!
Współcześnie wiele uwagi poświęca się ekologii – chcemy żyć ekologicznie, jeść ekologicznie, wychowywać nasze dzieci w duchu ekologii. Dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie klasycznego papieru z recyklingu do tworzenia nietypowych torebek reklamowych. Torebki takie znajdziemy na stronie induplo.pl. Aby torebka faktycznie spełniała swoją rolę konieczne jest jej wyposażenie o sztywne dno oraz rączki. Kluczem do odniesienia sukcesu jest jednak logo. Aby produkt był oryginalny zlećmy wykonanie naszego logo w formie pieczęci, którą odbijać będziemy na torebce. Pieczątka, nie zawsze idealnie odbita, świadczyć będzie o indywidualnym podejściu i przygotowaniu materiałów reklamowych. To także świetny pomysł na zapadający w pamięć marketing!